Selasa, 1 Februari 2011

kalo laa duit jatuh dari langit kan best

4 hari TM suh force leave untuk staff2 dia, kalo sape yang keje no payment for them.. hmmm nak jimat kos katanye, mase2 aku nak menamatkan kontrak aku dengan TM ni laa tetibe dapat lappy baru.. haaaiisshh tak kasi aku benti kerja erk.. :(

duit idfm pun aku tak bayar.. hmm aku ingat kan mase zaman sekolah aja yang diorang akan kutip untuk tiap2 bulan, ni mase keja pun sama. kata nya untuk activity department entreprise. Yup aku akui best juga kalo ada activity untuk staff2, boleh gak hilang nyer stress setelah penat kerja.

Baru2 ni group idfm (yang dahulu nye digelar CSF entreprise) ada buat "AMAZING RACE", dan aku mengikuti nya.. wow sangat terkejut bukan, mana tak nye activity cam sukan ni mana laaa aku minta.. siyes lasak tul activity dia sampaikan semiggu kaki aku kejang tak dapat nak jalan dengan baek.. hahahahah..

yang memeningkan aku ni, bile dapat email dari bendahari nya kata kena bayar RM75. dah laaa mase main amazing race tu kena bayar RM100 (and i can't to claimed it sebab HR sekat claim kami) ni kena bayar another duit bulanan, haaaiisshh tension tul laa :'(

today aku sibuk submit CV kat beberapa syarikat dengan harapan dapat laa kerja lain dalam mase terdekat ni.. huhuhu.. :'(

ok bai.

Tiada ulasan: