Jumaat, 21 Mei 2010

bersawang dah belog ni..



agak lama aku meninggalkan "dia" .. siapakah "dia" ??? belog tercinta.. banyak keja yang mendatang plus masalah peribadi..I need wonderful vacation for my self ... entah bila pula kan.. :(

Baru2 ni aku dikejutkan dengab berita tergempar.. 'aisyah, anak kepada dua pensyarah aku semasa belajar di kuantan dahulu (Puan mai dan Encik Razif) telah kembali kerahmatullah...Salam takziah buat beliau sekeluarga..memang terkejut sangat2, kerana terkena jangkitan kuman pada peparu.. semoga di tempatkan dikalangan orang yang beriman.. aminn...

Ingat setahun yang lepas, sewaktu ke kuantan untuk ambik sijil2 masa diploma, sempat aku dan member aku ajak lecturer aku keluar untuk dinner.. masa tu 'aisyah n adik nye pun ikut sama.. sempat mengusik dia "macam mana muka 'aisyah waktu besar nanti kan, mesti comel macam ibu kan" berseloroh je dia cakap "nampak tak bulan tu?, muke echa cantik macam bulan.." gelak kami berderai masa tu.. sedih sangat2 sebab tak dapat tengok wajah dia membesar... :'(

'aisyah (baju color pink)

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Next month.. aku akan masuk hospital.. buat operation.. Sakit apa?? insya-Allah dah settle semua nye.. akan aku cerita kan.. sebab kang berderai lak air mata kat dpn laptop ni.. huhu..

mood --> teringin nak tengok cerita a nightmare on elm street, agak menyeram bukan.. hehe..


4 ulasan:

Boy berkata...

tengok je cter tu.. bes!
xde la seram.. just byk terkejut jek

erin myth berkata...

bersawang eh wanie??same lah kite.
skang ni xde mud r nk update blog..tgk2 blog org len jer rajin.

wanie™ ◕‿◕。ღ berkata...

boy > thnks 4 da suggestion.. mesti tonton ni.. hehe

wanie™ ◕‿◕。ღ berkata...

rin > tahu, rin mkin2 bz... wanie pun suke bace belog org je.. jadi silent reader.. hehe