Selasa, 31 Ogos 2010

1 september



hari dah hari rabu, kejap tul mase tu berlaku.. next week lak dah raya, tapi cuti belum ambik lagi... hehe..Malam ni lak ada migration activity untuk Air Asia..(pas ni sesapa nak beli tiket Air Asia kat KL sentral tu.. tak ada lagi ditingkat bawah tau dah relocation kat tingkat 2), aku kena standby lagi macam biasa.. feel really bad,Dengar laa lagu background ni, cam tak ceria je kan..sedih.. sedih .. dan sedih.. huhuhu... sapa yang rase2 buat aku tu cepat2 lah minta maaf sebelum raya ni.. :'(

Pasal persiapan raya ni, semua dah settle.. tapi kerja kat office ni sentiasa berlambak-lambak.. customer semua nak urgent request before raya.. :'( hmmm... pejam celik, pejam celik, dah nak dekat 2tahun aku kerja dengan Telekom.. Banyak pahit manis yang aku lalui selama kerja kat sini, kalo nak cakap pasal nangis tu, biasa r.. tertekan, semua kerja ada pressure kan, dan aku tak terkecuali.. mana tak nya korang-koramg sedang diulit mayang (tido).. aku lak bersengkan mata menghadap komputer ni...

Apa pun.. ini adalah punca rezki aku selama ini.. sekurang2nya dapat membantu family... Pada kengkawan, aku minta maaf sangat2 kalo tak dapat luangkan masa macam dulu, bukan sombong ataupun melarikan diri.. insya-Allah ada rezek kte kumpul ramai2 balik..itu janji aku... :'(

Tiada ulasan: