Khamis, 2 September 2010

Perut..perut.. jangan bunyi2 erk..




perut ku dah berdondang sayang didalam.. ditambah pula dengan bunyi-bunyian seolah-olah meminta sesuatu untuk diisi... haahaha.. lapar!!! lapar!!!! pagi tadi aku just makan roti dan milo sahaja. Mood untuk makan makanan berat tak ada, mungkin sebab tak cukup rehat kot. ingat lak masa bulan puasa 5 tahun lepas tingkatan 5 kot mase tu, macam biasa, pagi-pagi seawal 4:20am mama dah kejut untuk bersahur, kenapa awal sangat? tak ada awal sangat kot, oke oke jer timing tu. Menu untuk sahur selalu nye kami sekeluarga akan makan nasi berlauk.. tengok aja lah pipi ku tu.. mulat kan.. hahahaha.. tapi itu dulu oke.. sekarang dah makin solid tau

http://www.cute-smiley.com

hari tu lak, aku kemengantukkan sebab tidur lambat.. jalan ke dapur pun dengan gaya malas .

"Mama.. oopp opp.. tak mo buh banyak nasi, gemuk along nanti.."
(elehh.. konon.. pemalas tul aku waktu tu, senduk nasik pun minta emak aku yg bubuh..jaat.. jaat )
"adik.. ko jangan amik lauk bnyk sgt.. ingt org kemudian.."
(sambil rampas secara lembut pinggan dari adik aku... hahaaha)
dalam kemengantukkan aku terbubuh lauk kicap ayam dalam cawan..
pastu boleh lak tangan ni laju-laju minum, sebab aku ingat itu air coca cola.. hahaha..
mengong tul hari tu ... hahaha...
sampai sekarang ingat balik..

2 days to go... happy giler... tapi tahun ni tak dapat dah duit raya .. kena bagi budak2 pulak kan...


yea..baju dah siap... comey kan!!! tak sabar untuk memakai nyer.. hehe

Tiada ulasan: