Jumaat, 11 Disember 2009

Ceroboh Gambar!!!!

Assalamualaikum...

rase nyer lame gak aku tk post blog kannn...
tak best sgt hari yg dilalui dua mggu ni...
ntah laaa nnti aku cerite kan...
haaaa... ari ni aku telah menceroboh profile myspace milik kedua adik ku... ahakkssss...
tak sangke.. lagi dasyat ambik gmbar mengalah kn aku jer dak dua org ni....
diaorg berdua ni... kalo meng"omen" picture aku cm nk membunuh kakak dia yang comel ni jer... :P per... korang ingat korang jer cantik.... uweeeek~~~~ nyampah....
saja jer curi picture diaorg ni...

syuhada : adik kedua aku... "perasan lawa r tu.. :P"


ikram : adik ketiga aku....

hehe... kelakar jer... kalah aku ni kejap... :P
Pe pon.. nice pic mse korang berdua posing....
k laaa tu jeeee....
cok nk gi main boling.... best nyer........... (^__^)

Tiada ulasan: