Isnin, 21 Disember 2009

key chain chomel


Hari ni hari selasa, 22 -12 -2009, sejuk jer cuaca hari ni, aku pulak masih bz dengan kerja yang tak selesai semalam.. hari ni mood laptop aku baik, tak meragam cam semalam..tak pergi office pun hari ni, just settle kan from home, bukan malas tapi, rasa nya baik aku buat kerja dari rumah, senang tak payah nak ulang alik jauh tuu.. tapi dah janji kat diri ni , setiap seminggu sekali nsak masuk office, ikutkan selesa berada di office, tapi nak buat cam na, no place for me... (T___T)

oohh ya, cantik kan picture kat atas, tu bukan grab dari mana2 website tau.. key chain tu aku beli dari sorang sahabat dari myspace rosewell-syai,

tak keterlaluan aku kata kan yang kualiti barang yang dia jual bagus dan berpatutan.. bukan promote tau, saje jer nak beritahu, hehe pe pon puas hat ngan key chain ni.. pink color lagi jgn maree.. hehe

Tiada ulasan: