Sabtu, 12 Disember 2009

Inai?? nak pakai juga... tak kira..

nak macam ni jugak... bile lahh dapat kan..
dalam dua bulan ni, peti surat rumah aku sarat dengan kad2 jemputan perkhawinan, dari kawan2, jiran2 sampai lah dari sedara mara, semua kahwin, yang saya ni bila?? jeng jeng jeng..
biar lah rahsia, tapi tak bermakna tak kahwin, cuma seru tak kunjung tiba, akan ku tunggu waktu itu, biar pun matahari bersilih ganti dengan bulan, chewah.. berfalsafah pulak,
aku ni suka dengan lady bird, sebab cantik sangat2 jadi, majlis pun nak buat warna ala2 color badan lady bird boleh?? hahaha..lucu2 :P

Hari ini, hari ahad 13/12/2009, semalan main bowling, nanti aku update blog dengan gambar semalam, tapi aktiviti hari ni tetap kene teruskan... dan ya.. hari ni aku nak pakai inai juga,
Apa?? ada masalah ke?? hyaipp .. jangan ingat pengantin2 je boleh pakai macam tu, aku pun boleh juga tau, dan aku nk minta PA aku -syuhada- adik aku ni yang buaatkan... hehehe yaaa.. dia akan menjadi mangsa aku untuk pakai kan inai dijari jemari manis aku ni... ~~~lalalala~~~
dah siap nanti aku tunjuk kan hasil nya, oppsss tak boleh lebih2 macam pengantin, hanya letakkan pada kuku n kulit je,tak boleh buat corak2 tau... Baek..... (^__^)
pe lagi.. jom..

Tiada ulasan: