Ahad, 27 Disember 2009

Selamat tinggal 2009, saya masih muda lagi okey!!!!

Hari ini, saja saya nak reverse balik apa yang dah dibuat sepanjang bulan 12 ni, al-maklum lah kan lagi berapa hari nak masuk tahun baru 2010. Banyak kenangan pahit manis sepanjang tahun ini, kalau tahun sudah, kat office hanya ada Rin dan Kak nisa, tapi tahun ni, dapat kenal ramai lagi officemate yang baru, ada Aii'n, Devaki, Ana, Huda, Mai, Ganesh, dan Amzar.. Rasa sayang nak tinggal kan tahun ni.. dan sebenar nya tak puas lagi dengan usia 22tahun sebab tahun depan dah naik satu angka lagi, huhuhu.. sudah tua kan along ni mama.. huhu..

Lepas ni soalan pasal kahwin mesti tak akan lekang dari mulut-mulut munggil sedara mara saya..tak kira lah dari belah mama mahupun ayah mesti akan bukasoalan pasal kahwin..huhuh dan nenek pun sama, huhuhu.. "wanie tak mahu kahwin lagi lah nenek, usia tak cukup matang lagi, tengok kereta tak ada lagi.." handphone jer dah banyak kali tukar ni.. haissshhh.. Terus terang saya katakan saya ni cepat teruja dengan teknologi terkini, seboleh-boleh nak pakai macam orang lain pakai.. hahaha.. dasyat kan, but.. saya tak pernah menyusahkan orang lain untuk membelikan tau, sebab kalau saya yang berkenang biar tuan punya badan membeli sendiri.. cuma lain lah kalau ada yang sudi memberi. tangan ni akan gatal tak sabar nak menerima... hahahaha.. takut laaa tu,
haaa, teringat pulak masa 3 minggu lepas, boss saya siva belanja kami makan, sedap tu.. rasa nak makan lagi je kat sana.. dekat mana ya??? mana lagi, mesti lah dekat area taman Tun tu juga, "SERI MALAYSIA"??? eh.. bukan "SERI MELAKA" lah kawan-kawan.. hehe Teringat keletah hana dan mai nak memilih menu untuk santapan tengahari tu, hehe.. both of you look sooo cute tau.. tak sabar nak makan ya.. lapar ya waktu tu, Ambo ni pun sama just steady je sebab malu.. Eceh..padahal sama saja. hihihi.. tapi rugi lah tak capture gambar korang, mungkin sebab kusyuk sangat makan kot sampai tak ingat nak ambil gambar hehe


yaaa.. ya yang pink tu saya punya..

banyak nya makanan, nak makan mana dulu ek..

Sempat snap beberapa gambar ni je..
p/s : Rin.. orAng bukan nak action tau, tapi nak tunjuk je.. kalau action jugak pe salah nyer... laaarikkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tq siva, sebab sudi belanja kitaorang hari tu..tak tahu berapa kene charge.. but memang sedap sangat-sangat.. kalau nak belanja lagi nak sahaja.. hehe

okey.. tu saja untuk entri kali ini..
Sekiannnnn..

1 ulasan:

erin berkata...

alaaaa sti la jeles wanie
tgk tu siva blanje mkn besar..huhuhu
sedey nyerrr...
byk lak tu mknan..sedap lak tu..wuuwuw T_T