Jumaat, 11 Disember 2009

I tak rela... tapi terpaksa


Saje menggempak kan title tu...
jangan kome fikir bukan2 erk...
aku tk maksud kan benda lain k...lalalalala~~~~~~~
aku dah nyanyi... dah kira kambing satu persatu...golek2 .. guling2.. meniarap.. huh...
tapiii hampeh... tak da hati nk tido sekarang...Kenapa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kat luar tu... anjing dah melalak2 je... ntah pe ntah yang disalak nyer pon... kompius aku,.....
dan aku... pusing sana sini.. cam tak de tujuan...
aku tengah fikir kan per yaaaaaaa....????
hati ni memang tak tenang...
uuuwwwwaaaaaaaaaaaaaaaa.... nak nangis sebenar nyer...
sekarang ni.. jam menunjuk kan tetap kul 12:05pg...
aku tk dapat nk tido lagi.... mata tak nak pejam...
badan ..?? letih yang amat.. sebab bz mengemas bilik petang tadi...
next week kene pindah kat new room... tu yang penat tu...

aduh... per yang aku merepek ni... tetibe jer letak bola bowling n pin dia...
hahahaha... aku tak dapat tido sebab terlalu memikirkn pasal
perlawanan sok.... uuwwwaaaaaaaaaa... aku mane reti pon nak main benda ni...
risau beb... tak pasal2 masuk longkang...
jadi bahan dek kengkawan aku ni..
yang sememang nyer nak cari point kene kan aku...
haaaaaaaaaaaa.... cam ne yaaaa (T___T)
ikutkan hati ni... memang tak mo join..
penat tu satu.... yang mustahak nyaa... aku ingat nak gi betul kan telephone ni..
n then nak gi chow kit... kak rose (kakak yg selalu aku tempah buat baju kurung yang cantik2 untuk aku tu) order jus mate 5.. tapi.. aku dah delay dekat sebulan daaa tu kene hantar...
memang berbelah bahagi sekarang...
tiba2 mama datang n tepuk bahu aku..... terkejut i tau.. :(
mama dah marah.. sebab aku ni tak reti2 nak tido..
sok liat lak nak bangun pagi....
aduh.. pening lagi kepala ni...
bukak ker MID tu seawal 8:30am ????
musykil2.... tapi... kene gak sampai on time sok... kalau tak habis kene ceramah...
wanie................... go to sleep now ok...
jangan lupa bawak hadiah n stocking...... BAIK INGAT NI !!!!!!!!!!!!!!!!!!
kunci jam... kunci kepala .. kunci pintu dan.. kunci semua yang perlu dikunci.. hahaaha
aku tido dulu....nk peluk semua bear2 ni... hehehe
gud nitezzz~~~~~ (^___^)

Tiada ulasan: