Sabtu, 26 Disember 2009

Nak nangis boleh? tak-tak, nak jiwang jap laaa..

hari ini rasa nak berjiwang pula, mungkin disebab kan lagu baru ni kot, Terasa seolah-olah someone main kan gitar untuk saya pula, dibawah pohon nan merendang sambil tu menghirup udara yang segar dan pemandangan laut yang cantik manakala dolphin meloncat-loncat di tengah lautan.. hahahaha.. terlebey sudah.

Sebak bila dengar lagu dari ST-saat Terindah, "Jika mahu dengar sila download di SINI" Setiap lirik nya memang menusuk hati, kekadang rasa nak mati je, sebab selalu kecewa, entah bila sepenuh nya bahagia, huhuhu..mungkin kalau saya pergi dari dunia ini, baru orang akan kenang kot... (T_T)


kan best kalo ada boyfwen kat sini, saya betul cemburu dengan semua pasangan, habis kan waktu minggu bersama yang dikasihi,tapi saya??? huhuhu sila abaikan perasaan ni, jangan menangis, nanti muka anda jadi pelik, uhuhu.. ok tak nangis lagi, baru sekarang saya tahu betapa penting nya cinta tu, susah nak meencari pada yang betul-betul menyayangi diri ini, Kalau awak sayang kan saya ini, jangan abai kan saya yaaa.. saya dah puas menangis kerana cinta,abaikan masa,lupakan tanggungjawab kerana cinta, sebab terlalu percaya saya lupakan segalanya.........................

Hope yang hadir lepas ni memberi makna yang sepenuh nya buat saya..
Aminnnnnnnnnnnnnn................

2 ulasan:

kuyam berkata...

hye wanie
u noe wut
i'm totally agree wif u
"betapa penting nya cinta tu, susah nak meencari pada yang betul-betul menyayangi diri ini"
i felt it dat way jugak..uhuuu :')

wanie™ ◕‿◕。ღ berkata...

thanks 4 da advice...
btul ckp wak jugak... :)
yg pnting kne percaya kn... :)