Ahad, 31 Januari 2010

lagu cinta pemes masa zaman remaja .. :P

Jarang sekali kite dengar kalau cinta pertama itu berakhir dengan perkahwinan. tapi jika ada.. tahniah diucapkan sebab korang jumpa yang benar-benar terbaek dalam hidup korang. Flash back maza zaman budak-budak dulu.. bila ingatkan balik mesti mencuitkan hati bukan.. hehe. Aku pun tak terkecuali bercinta mahupun jatuh cinta..seawal tingkatan 5 tu.eceh... :P notty kan. bukan nak belajar sungguh-sungguh untuk SPM :P tapi tu semua cerita lama, akhir nya putus ditengah jalan maklum lah kan "cinta monyet" huhuu (T__T)

teringat balik lagu jiwang yang pemes2 lewat 90-an dan awal 2000 . Aku ini suka lagu-lagu rock kapak dedulu... tak salah dulu, group artis remaja memang menjadi kegilaan budak-budak sekolah pada waktu itu, dan aku pun diantara mereka gak :P . contoh nya, Newboyz, Antz, Q-face, Boboy dan lelain lgik. Agak-agak kan cam mana lah diaorang sekarang?? saya ni minat benor dengan syuk dari group Newboyz tu... hikhik tapi dedulu lah... :P

Moh lah tengok balik lagu pemes diorang diwaktu kegemilangan masing-masing. Eceh...





Aku kureng cikit kempulan gitu tapi kalau aku lagu cinta cinton yang paling aku minat dulu.. ni hah.. X factor dan
britney spears...




Kata hati : dah besar rupanya aku ni.. hehe...

Tiada ulasan: