Sabtu, 28 November 2009

bila nak baik..


monyok... lesu.. memang tak menampak kan diri ni akan kembali sihat... too bored.. sebabnya.. tak ada sapa nak jaga... Mama and Ayah?????? keluar... pergi mana?? entah laaa... beraya agak nya... dan aku ??? duduk rumah sorang2... belek2 komik..? malas.. tak ada mood nk baca...
tengok tv.. hati ni tak ada langsung membenarkan info2 atau warna warni cerita masuk menusuk mata aku ni (" hahaha... koyo jap... eh poyo laa :P ") dah masuk 3 hari aku terlantar kat tilam... tak dapat kuar beraya... apatah lagi nak berjongging.. memang tak memberangsangkan tul keadaan ni...

I need someone to take care of me.... uuuwwwaaaa... nak nangis walaupun sebenarnya tak nangis.. action muke jer lebih... memberontak sekejap... (T____T)
ingatkn pasal mister potato tadi kot..tak dapat makan.. tu bengkak jap hati ni.. :P
kan best kalau dapat makan potato tu dikala masa sunyi ni sambil menonton tv.. boleh imagine jap macam tonton kat panggung wayang.. hahaha...
nak kuar shopping?? lagi malas... ntah laa tak tahu nak beli per...baju?? opsss... jangan sebut.. karang tetibe jer aku jadi baik... hehe...yang pasti aku perlu kan seseorang untuk berborak2 n bersenda gurau walaupon sekejap... haaaa tak kira .. tak kira... (T___T)

ntah berapa kali keluar masuk tandas muntah2... makan ubat dah, tidur dah, kacau kengkawan ("call tadi... ") itupon dah...per aku nak buat kat umah ni sorang2 yaaaa..
duduk diam sudah... sok pon bukan kerja... jadi baik habis kan masa dengan buat benda yang tak berfaedah... eh.. silap... berfaedah ... hehe...

p/s penuh harapan : sesapa kat sni baik hati... nk minta tolong belikan mister potato boleh...??hahaha....("sebukk jer ko ni minta org wanie... duk diam2 sudaaa ")

itu saja untuk kali ni... sekian... (^___^)

Tiada ulasan: