Jumaat, 13 November 2009

insyirah Fatin.... semua nyer bermula....


aikk....sapa si kenit yg comey ni??? tetibe jer ada kt entry aku ni,,, hahaha... tipu jer....

yang pasti dia bkn adik sadara aku, adik aku n bkn jugak anak aku... hehe... (aku ni tk kawin lgi k..)
klo korang nk thu... si kenit ni anak mama aku jaga... aku mne r ada adik lgi... yg bongsu pon umur dah 11 thn..
klo nk tggu yg kechik lgi kne r tggu aku ni kawin,,, hihihi... yg pasti mesti comey cam aku + kiut... :P

nk bg thu cikit biodata si kenit ni...

name penuh : insyirah Fatin
panggilan : siyah tak pon atin
umur : 1 thn 5 bln ( kechik lgi ni..)
hobi : suke nyanyi ( dlm bhasa dia.. aku pon tk phm...) n suke rosakkan teddy bear aku...( yg ni mmg hobi dia yg pling aktif... hbis teddy bear aku dia buat kajian konon nyee nk jadi doktor yg bertauliah r tu... hahaha... tkper2 ayong tk mrh sebb ayong ni baik kn.. :P ) n yg terbaru suke berposing.. atau erti kate lain, suke ambik gmbr...pantang tgk kemera dak ni..
makanan/minuman kegemaran : susu n kek (aduh.. kechik2 lgi dah pndai mkn kek...)

hehe...tu r sebe sedikit tentang siyah ni... pnggil siyah tu pada asal nyer bkn kmi yg reka tapi dia sadiri gelar kn nama nyer siyah... mmg comey.... tgk r tu.. klo kita marah dia wat muke seposen ...
mcm kt bawah ni...


aku ni jarang ada kt umah.. mklum r kn kje kt KL... klo blik pon sabtu atau ahad.. tu kekdang jarang jumpe dia... mak ayah dia ni kaje as teacher.. sorg ajar kt sekolah rendah.. n sorg lgi kt sekolah menengah..

tu kekadang klo rindu... klo ari isnin pas hbis kje jer terus blik rawang... sebb sabtu aku gi meeting kt TM jadi leh gi lewat sikit.. tu leh jmpe dia..

dak ni mmg petah bercakp..klo ajar sekali mmg cepat tangkap... nk lgi klo kite ngajar abc.. tk pon 123,senang jer dia sebut... tpi ayat nyer pelik kit r... hehe...

contoh nya.. klo kite sebut SATU dia akan ckp ATU, klo DUA pulak.. dia ckp DUDA.. yg ni puas aku ngajar..tk pasal2 dia ckp kt org DUDA pulak... habis aku ni ..jd cikgu yg tk beriktiraf pulak..huhu..~ngeeeee~


klo korang nk thu... di ni sejak kecik lgi suke sgt ambik gmbr... pntang tgk aku nya hp tk pon hp adik aku.. mesti nk jugak ambik gmbr .. bkn nk kite ambik kn gmbr dia..
nk capture sendiri.... kiut nyer dak ni...tgk r pic2 ni... sume dia yg tangkp ...
Scroll down... (•ิ_•ิ)





next time... aku cerite lagi tentang insyirah fatin ni.... sonok tul klo nk cerita pasal dak kenit ni...

p/s : Ayong sayang siyah ... ikat ketat2.... (•ิ_•ิ)

Tiada ulasan: