Khamis, 12 November 2009

jom Makan2 ...

yummi..............
korang tahu aku mkn per sepnjng minggu ni
k.. ari ni aku ngan baik hti nyer nk upload picture ( ni pon request dari rin...a.k.a kak moon, kak rose)
hehe....jgn mara...


CHICKEN CHOP..aduh.. terliur pulak aku tgk pic ni... tk dpt di nafikan mmg sedap sgt giler.. sampai sekrg ni msh ingat bauan dan rase nyer.. haahaha, mse ni kami gi IKEA kt damansara.. blik tu..
gi singgah kt area selayang ( CHOP and STEAK).. ayah pesan aku ni yg kne bayar...
berbaloi r mkn kt situ... tak rugi klo gi sane...



hmmm... yg ni lak menu dari ikea... mmg sedap... mkn meatball pon dah leh knyang tau..
u must try it.. hehe.. mse ni mkn waktu last week...tk ingt r antara sabtu or ahad.. sbb nye...
dlm 2 weeks ni.. asyik gi IKEA jer.. huhu


yang ni char keuw teuw.. aku mkn smlm kt AU3... mmg sedap.. n harga pon berpatutan...
kedai ni tak bkk waktu siang...hnya mlm jer... kne try gak ni..hihiih

2 ulasan:

reen doo berkata...

eyy mention i dgn dua2 name tu yerr
hmm sdp nye chicken chop tu..
owg pon last week g ikea mkn meatball
tp sorry no pic

wanie™ ◕‿◕。ღ berkata...

try r rin.. sedap chicken chop tu...
lgpon tk jauh kt area selayang..
dev pon dah gi dah tau kt citu.. :)