Khamis, 5 November 2009

Keje Aku Di Pagi hari..

Hujan...hujun... lebat tul pgi tdi..
nasib baik laa aku dah sampai awal kt opis ari ni... sekurg2 nyer.. bju ni tk basah...
dari jauh.. dh nmpk bangunan tmpt aku kje.. tesergam indah...hehe..cntik kn...


hahaha... dak2 pmpuan tu tk nmpk aku ambik pic diorg mse ngah jln... eh2... semcm jer...
sume warne pink jer ni... mcm ada jnji pulak.. hehe..aku jer pkai bju color lain...aku ni nk kate rajin tk de r .. tpi nk wat cm ne kn KL nye jln sentiasa jem.. terpkse r kne gi keje awal..huhu...


ermmm.. KOSONG!!!!! tu yg aku dapt katekn pas masuk opis.. tk de org dtg kje lgi... ye laaa seawal 7:50pg.. mmg tkde saper pon kt sini .. :P
check2 ... dulu.. sume ada tk??kasut baru?? hahaha... jgn jelouss..aku bru beli kt KL sentral tau .. tpi kmarin r kira bru r tu.. saje jer nk tunjuk,..hahaha :P


bukak laptop jer terus tgk FB ngan blog... hehe.. nk jdi kn sbgai rutin harian dulu.. n then bru aku bkk e-mail.. ("pee r ko ni wanie... pemals bkn nk buat kje.. pepagi lgi dah on9 bnda lain.. hahaha.. ")
lantak laaa.. bkn ada org pon.. aku nk tgk pape pon leh... :P alaaa relaxx r beb.. lgpon... mmg bln ni aku nyer project tak se'bz' dulu.. klo dulu lain r... pepagi dah berlmbk2 e-mail.. n kje kne wat... mmg busaannn...

haaa.. ari ni aku bawak bekal tau.. nk thu aku bawak per??


tadaaaaa... hehe.. nasi lemak.... chopp2... sorry yer geng.. nmpk jer nasi lemak.. tpi tu nasi putih bersambal kn nasi lemak tau..jdi kolestraol tk de r tggi... hehe

aku mkn dulu... korang pon jgn lupe mkn k... (^____^)

Tiada ulasan: