Sabtu, 7 November 2009

SecRet AdmiRe?

wanie ada SECRET ADMIRE ker?? huh..? knp? tk percaya ke? korang ingat aku ni tk laku ker untuk di minati... dush!! ..
sape sangke ada some one give me a special gift.. 4 what? nk knl atau nk wat gf?? hahaha...
hnya aku jer yg tahu... :p


Thanks 4 giving...
tu lum aku jdi RATU tu.. ( bak kate rin, roy and syafiq yg ckp yer.. org taip jer :P ) dah ada yg minat kn...klo dah jadi RATU? mesti level dah setaraf Miss World... hahahaha *weeeeee..*
ahaksss... yg pnting kne capai target b'4 end of this year...

ermmm.. teringat lak pertanyaan SIVA..Who is siva??? my boss r... dia ada tanye... dgn ayat berbunyi cm ni...

"wanie.. what your plannig 4 your future, i mean 5 year later??"

of coz r dah kawin siva... mmg target aku nk kawin cpt pon.. anggaran 24thn mesti dah di miliki atau memiliki... hehe... tk pon dah ada my own baby .. kete, umah, tk sabar lak nk kawin.. nk pkai bju rambu2, manik2 .. n make up cntik seumpama baby doll n bla.. bla...bla...

WANIE ... !!!!!!!!!!!... "penat pnggil name u..berangan nk kawin je .."

tetibe si jonathan ni nyibuk laaaak...kacau daun jer mse aku ngah berangan.. mse tu r nk pinjam gunting ... gunting rambut tu kang bru thu.. hihihi.... jgn marah jonathan...
sje nk gempak kn entry ni... :P

lari topik kn... hahaha.. (^____^)

P/S --> Thanks 4 the question siva... sbb mnyedarkn aku yg masih lena ni... :(

Tiada ulasan: