Ahad, 22 November 2009

Cup caKes VS Cakes

boring tul ari ni.. tk thu nk wat per... dari pagi online fb.. tgk restoran jer... sajer search kt google.. kot2.. leh wat entry untuk ari ni...
dan akhir nyaa.. aku ketemui.. hehe...
per lagi cup cakes r... dap tul... tpi.. klo dah beli nk mkn pon aku rase sayang.. hikhik... :P
paper layan laa ngan pic bawah ni... mane tahu kot2 bagi idea nk order nnti kn.. (•ิ_•ิ)










klo ckp pasal cakes... mesti ramai dah tahu .. n terlintas fikiran terutama wat untuk bezday and wedding...
tpi sekrg ni.. tk kira laa untuk bezday ker, atau wedding... sekrg ni ari pzaper pon leh wat untuk cup cakes mahupon cakes...
dap tul tgk creamer nyer...
tk thn ni aku nk bli jer kang... hahaha ..






pic ni sume aku ambik dari blog kak suhana ... sesape nk beli cup cakes or cakes... leh r try beli ngan dia...
aku pon nk gak tau.. hehe....

tu jer untuk kali ni...
bubbyeeeeeee........... (•ิ_•ิ)

Tiada ulasan: