Rabu, 4 November 2009

me ..?????

Photo Albums at WiddlyTinks.com


Chewah... aku ni dah tau benda baru jer terus entry lagi untuk hari ni..
ni laa wajah terbaru aku... pas 5 tahun tinggal kan bangku, meja, kapur, buku teks, cikgu n bus sekolah.. ahakss... poyo jer hehe...

comel kan... alaaa klo dulu tu.. ambik gambo pon tak hingin... yer r dulu gigi "JONGANG".. korang tahu per tu "JONGANG"...??? huhu.. alaaa tak yah aku gtahu pon korang tahu nyer...hikhik..

Pasal warne.. jangan ckp r... sume kengkawan aku tahu.. memang fanatik btul dgn warne pink..tu warne kegemaran aku.. ntah laaa aku pun tk thu knp warne tu aku suke.. pe yg penting ... bile tgk warne ni... wat aku happy jer.. n smpi kadang2... nmpk jer barang warne pink .. aku akan beli.. tk kira r mahal ker murah ker.. yg penting aku dpat...
( "suke hati jer ko ni wanie.. mmg kuat gak berlagak.." :P ) eeemmm... nnti mese wedding pon nk pilih warne tu laa sebgai pilihan utama untuk bju n design hntaran.. hahaha.. ( "tpi kne tnye bumble bee aku dulu r.. mcm r dia nakk.. hehehe ")

Sekarang ni aku dah keje dah... dekat setahun dah jadi orang yang dah bekerjaya... ermmm..
sebenarnyer banyak gak sejarah sebelum aku msuk keje kat sini.. sabar2 yeee aku citer kan sikit2 pada entry yg akan datang... hehe...

Tiada ulasan: