Khamis, 5 November 2009

MalaM yang Damai...

Sejuk tul mlm ni...nk2 lagi dgr lagu cm ni, mengasyikkan,membuaikan sampai rase diawang2 lak..mse ni gak r aku teringat kt "bumble bee" aku tu... wat per r dia kan.. msg aku pon tk dibls nyer...
klo kuar mmg cm tu... tak ingt kat aku langsung...
jp2 nk berangan jp... haaa mse tu dah kurus...pakai bju cntik.. n then dpt bunge lagi.. uuweeekkk... buruk perangai jer..hikhik..
korang jgn perrli aku.. 1 hari nnti aku cun.. nangis korang tgk cik wanie ni tau.. hahaha..


aku baru je lepas mkn ayam goreng tadi.. opss.. hilang diet cik wanie ari ni.. hahaha... but guys.. only one jer tau.. sok aku diet r balik hahaha...mkn tu jer mlm ni.. tetibe lapar..
padahal ngari tdi dah mkn lgi.. kt kdai nasi daun pisang...mkn bnyk lak tu.. hehe :P

sambil2 online9 ni, sempat gak aku bace buku komik yg baru aku beli..jangan tk thu.. aku dah ada hobi baru tau... kumpul komik2... bkn komik dak2 tu...
tp LOVE STORY, made in china character nyer tu...

best gak.. dulu.. aku mne minat nk bace ayat sikit2 jer .. nk lgi bnyk gambar je lebih.. hehe... mklum r.. pminat novel r kate kn.. tengok org r beb... org rmntik kne r bace buku jiwang2 jer... hahahah...
( "romantik ker????? hahaha... hnye bumble bee jer yg tahu (-_-!) " biar r rahsia... :p

ermm... mls tul nk gi keje sok... air asia nyer project tu kne follow up ngan cust lgi...
nyampah tul...tk leh nk blik rawang awal..huhu...

Tiada ulasan: