Ahad, 29 November 2009

Can you plss stop thinking and distubing me!!!!!!!

fallcolorsplash1.jpg image by findstuff22

Ayat ni semacam memberi amaran pada dia...dia sapa?? lowyat..?? eh bkn lowyer??? cikgu?? ahli sukan???sume bkn....
geram tersangat laa geram... tadi aku terima e-mail dari budak tu ... sejak bile dirimu tetiba rajin tangan untuk menaip e-mail untuk saya ??? tanya khabar..??? sedang kan awk tu pernah luka kn hati sya... jgn laaa ingat kn kenangan lama kite sedang kan kite bkn lagi bersama
saya dah lama lupa kan awk..tak yah laa awk nk cerita tentang awk nyer life lagi.. sya tak kan baca n layan.............

mmg aku tk bls pon e-mail dari dia.. n terus delete... bkn sedih.. tapi tk mahu kenangkn kenangan kami...
aku tahu dia mmg baik waktu dulu... benar kata org tua2 tapi aku terus translate...

"walau bnyk mana pon kite buat baik dengan org... but klo kite rosakkan hubungan tu... baik tu takkan nampak dimata... cume jahat yang ada... "

p/s : leave me alone.... biar kan aku dengan hidup aku kini.. bersama insan yang menyayangi...

aku tahu gak..yang dia tahu link url untuk blog aku ni.. ntah mana ntah dia dapat... mls nk tnya..biaq dia tahu aku pnh ngumpat dia...mmg klo no dia appear kt hnpone aku tk lyan.. walaupon dah delete no tu..aku still ingat no tu...(" cik wanie mmg hebat dlm ilmuan ingat mengingati ni ")

aku tak nangis k.... siap main cafe world lagi.... sooo.. sesapa yang tk sihat badan leh main game ni bersama aku... ~~laalalalala~~~

Tiada ulasan: