Jumaat, 6 November 2009

Secret Recipe..(CAKE)

best tul mkn cake dari SECRET RECIPE semlm...per yaa name cake tu... aaa..
"CHOCOLATE FUDGE"...very delicious... tu pon aku beli sepotong jer.. mahah wooo.. sepotong tu pon dah RM6.30.. tpi mmg berbaloi..sedap pon mmg sedap r.. tk dinafi kn..nk lepas kn mengidam ni.. eh.. silap lak.. TERINGIN r...
mengidam tu untuk org yg mengandung jer.. aku ni tak k... lum kawin lgi... :(

Sempat gak snap beberape keping gmbr kenangan bersama kek tu... hahaha.. poyo jer.. bkn gmbr aku ngan kek tu k...
hnye kek tu jer ...


mule2 tgk.. tk smpi hti nk mkn... ye r.. kiut giler.. nk lgi ngan krim nyer yg pekat dan menebal tu...
ahakss... last2 bile tak thn.. per lgi... cuit cikit... lgi cikit.. dan lgi...
last2 habis... hahaha...

TQ wat aiin.. sbb dia .. aku terpengaruh nk bli kek tu.. hilng lagi diet aku ari semlm... hahaha.. biar r.. jji aku knyng kn.. (^___^)

Tiada ulasan: