Jumaat, 13 November 2009

i ♥ shopping.......

i love SHOPPING.. hihi... mmg i ni suke sgt ler shopping...
nk lg klo ada sale tu mmg tk sabar2 nk bli.. :P
sejak dua menjak ni .. selera dah bertukr.. tk mo sgt kuar shopping .. al maklum r kn ... sekrg ni asyik ujan jer.. tk pon panas sesgt2... tu tukar selera beli melalui internet...atau erti kate lain e-shopping..
hahaha...dasyat = hangat seperti panggang ikan.. (mmg kuat merepek aku ni.. :P)

ok laaa.. kekadang mmg brbaloi.. sebabnyer :-

  1. Jimat duit... --> (tambang, nk mkn lgi, tax lgi...dan mkn lgi "minum ptg, mkn mlm...hahaaha kuat btul mkn jer tu.." adeh... bnyk tul pkai duit... klo bli bju yg berkenan pon 1 jer.. mmg tk berbaloi klo shopping kt luar tu.. :( )
  2. tak kene hujan n panas --> bg puteri lilin ngan puteri cepat demam, mmg akan terasa bile aku ckp gini.. elok r.... sekrg ni musim tk tentu... tk best r klo shopping tpi ujan.. mmg susah nk gewrak sane sini.. plus jln jem lgi... last2 fed up kn..
  3. Jimat mase --> tk yah bazir mase nk kuar umah... dok dpn komputer dah leh beli bju... hehe
tpi korang kne pndai memilih r tau.. jgn main daaann jer beli.. takut kualiti tk bgus lak...
ni contoh baju yg aku beli dari "dak myspace" cantik kualiti kain nyer...
nak tgk korang klik cini, ----->> HUNNY COLLECTION

p/s : make sure korang ada ms untuk log in k

gmbr ni aku ambik dari page dia..


dpt jer aku trus snap 1 pic.. hehe...

and last... aku pon nk try gak... tapi di sbb kn tgn tk pnjg .. aku dapat capture paras ni jer.. hehe..


hehe... yg lebih nyer bkn bju tu.. tpi tuan nyer bju :P

setakat ni mmg puas hti r ngan kualiti dari cmpny dia... tk sabar nk dapat bju ni ... huhu.. bru order semlm.. hehe


hehe... k r nk tido ni bubbye............

Tiada ulasan: